중국 의류시장에서 성별 특성이 소비에 미치는 영향

Title
중국 의류시장에서 성별 특성이 소비에 미치는 영향
Other Titles
The Impact of Gender Characteristics on the Chinese Clothing Market
Author(s)
최의현이몽영
Keywords
服装市场; 性别特性; 消費; 중국 의류; 성별 특성; 소비; 로짓모형
Issue Date
201401
Publisher
영남대학교 중국연구센터
Citation
中國과 中國學, v.21, pp.27 - 57
URI
http://hdl.handle.net/YU.REPOSITORY/33367
ISSN
1598-8465
Appears in Collections:
상경대학 > 경제금융학부 > Articles
자연자원대학 > 식품자원경제학과 > Articles
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE