인터넷 쇼핑의 만족, 신뢰, 재구매의도에 영향을 미치는 요인에 대한 실증연구: 한·중 비교 분석

Title
인터넷 쇼핑의 만족, 신뢰, 재구매의도에 영향을 미치는 요인에 대한 실증연구: 한·중 비교 분석
Author(s)
김창수맹강[맹강]이성호[이성호]
Issue Date
201109
Publisher
한국전자상거래학회
Citation
전자상거래학회지, v.12, no.3, pp.3 - 29
URI
http://hdl.handle.net/YU.REPOSITORY/24486
ISSN
1598-1169
Appears in Collections:
경영대학 > 경영학과 > Articles
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE